Me, myself & i
Tervetuloa, tuu peremmälle mun maailmaan!
Blogien suosio on laskenut hurjasti viimeisen kymmenen vuoden aikana. Kaikki on siirtynyt Youtubeen ja TikTokiin. Kuten myös minä - päivittelen useamman kerran viikossa TikTokia. Joten siispä, jätetään nyt hassuttelut sikseen ja mennään asiaan, jotta kaikki jaksaisivat ehkä tämän tekstin verran keskittyä lukemaan.
Kuka mää olen?
Mää oon Nea, 22-vuotias mielenterveysongelmien kanssa kamppaileva etäopiskelija ja -työntekijä. Opiskelen restonomiksi ja töitä teen somemarkkinoinnin parissa. Isona minusta ehkä tulee jonkinlainen markkinointialan ammattilainen. En tiedä vielä, mutta nyt se on tuntunut pitkään siltä. Olen aiemmalta koulutukseltani kokki, mutta en tee enää kokin töitä. Kokemusta kertyi alalta noin viisi vuotta. Jonain päivänä voisin ehkä vielä työskennellä keittiössä, mutta tällä hetkellä se ei tunnu hyvältä vaihtoehdolta enää.
Luonteeltani olen sellainen "kaikkien hauskuuttaja", yltiösosiaalinen mutta kuulemma kuitenkin ihan fiksu ja asiallinen. Porukan pelle voisi sopia myös yhdeksi adjektiiviksi kuvaamaan minua.
Kun työt ja opiskelut sijoittuvat kotiin, niin pyrin vapaa-aikani viettämään muualla, kun neljän seinän sisällä. Toki useina päivinä viikosta jatkan pakollisten tekemisten jälkeen ruudun tuijottamista, sillä rakastan pelaamista. Se onkin yksi harrastuksistani. Joku joskus sanoi, että olen kasvanut näppäimistö sylissä. Olen myös ikilaihduttaja, eli pullukka joka yrittää löytää mieluista tapaa liikkua. Tällä hetkellä käyn salilla parina päivänä viikossa, mutta koitan olla itselleni armollinen. Jos joku ei tunnu hyvältä, sitä ei ole pakko tehdä.
Harrastan myös aika paljon shoppailua ja kaupoissa kiertelyä. Tykkään tehdä ostosten esittelyjä ja uusien kosmetiikkatuotteiden testailua TikTokiin. Pihistän usein kaikesta muusta, kunhan saan käyttää rahaa shoppailuun. Eli nuudelit käy hyvin ruoaksi, jos saa sitten uuden pelin tai meikkipaletin 😁
Hoidan töiden ja opiskeluiden lomassa mielenterveyttäni, joka on aika vaakalaudalla. Lue lisää täältä
Tykkään paljon tatuoinneista ja lävistyksistä. Minusta tuntuu että vasta nyt lähivuosina olen alkanut löytää omaa tyyliäni, joka voi toki vielä muuttua, eihän sitä koskaan tiedä. Mutta uusi tatuointiaika on miltei aina kalenterissa jo edellisen jälkeen odottamassa. Minun päälläni näkee joko mekkoja, hameita tai urheiluleggingsit. Mukavuus on ihan kaiken A ja O 👌
Mitä voit löytää täältä?
Valittamista, vittuuntumista, vertaistukea ja joskus ilosia sekä positiivisiaki juttuja. Aattelin käyttää tätä vähän niinkö päiväkirjana. Suollan tänne luultavasti sitä samaa, mitä 12 tunnin kestoisessa facetime -puhelussa ystävilleni.
Toivottavasti sää viihtyisit täällä! Ole ku kotonas 😎
.jpg)